Persondatapolitik
Vi hos IZA indsamler persondata udelukkende til essentiel servicelevering og overholder privatlivsrettigheder og -regler, herunder den Generelle Databeskyttelsesforordning (EU 2016/679). Behandling af data inkluderer indsamling, registrering, opbevaring og overførsel, sommetider ved hjælp af ressourcer uden for EU/EØS.
Formål med dataindsamling
Vi sikrer datakvalitet og giver adgang til datasubjekter ved forespørgsel. Vi underretter offentlige myndigheder, som krævet ved lov. Dataforarbejdning for kunder er kontraktligt baseret, med sikre overførselsmekanismer for data, der sendes uden for EU/EØS. Vi implementerer sikkerhedsforanstaltninger for at beskytte data og overholde juridiske standarder.Typer af persondata
Vi håndterer persondata relateret til medarbejdere, kunder, leverandører og hjemmesidebesøgende med fokus på kontakt- og professionelle oplysninger samt aktiviteter udført med disse personer.Behandlingsprincipper for data
Regelmæssige revisioner sikrer overholdelse af standarder for databeskyttelse og privatliv. IZA kan opdatere denne privatlivspolitik efter behov.Auditsprogram
Direkte eventuelle klager til . Informations- og datasikkerhedsstyring.Ændringer i politikken
IZA kan opdatere denne privatlivspolitik efter behov.Klager
Vi administrerer risici i IT-sikkerhed, forretningsdrift og juridisk overholdelse.Risikostyring
Vi følger politikker, der er i overensstemmelse med ISO 27001 og OWASP S-SDLC, der dækker dataklassificering, beskyttelse, netværk, kryptering og mere.Sikkerhedspolitikker
Vi håndterer aktivadatabasen baseret på følsomhed og sikrer overholdelse.Organisatorisk sikkerhedsforanstaltning
Vi opretholder høj sikkerhed og privatlivsbevidsthed blandt medarbejdere og underleverandører.Menneskelige ressourcersikkerhed
Vores datacentre er meget sikre med adgangskontrol- og overvågningssystemer.Fysisk og miljømæssig sikkerhed
Vi bruger værktøjer til antivirus, indtrængningsforebyggelse og andre sikkerhedsaspekter i vores infrastruktur.Driftsstyring
Central kontrol med adgang og godkendelse opretholdes for sikkerhed.Adgangskontrol
Beslutninger om systemændringer træffes med henblik på sikkerhed, risiko og overholdelse.Systemudvikling og -vedligeholdelse
SOC håndterer overvågning af overensstemmelse og hændelseshåndtering.Hændelseshåndtering
Vi har robuste løsninger til forretningskontinuitet i nødsituationer.Forretningskontinuitet
Regelmæssige juridiske revisioner og eksterne specialistkonsultationer sikrer overholdelse.Cookiepolitik
Vi bruger cookies til at forbedre brugeroplevelsen og indsamle brugsstatistikker. Du kan administrere cookieindstillingerne i din webbrowser.